SHARE

A Hungaromed Klaszter 28 Csongrád megyei, az egészségügy és a turisztika területén tevékenykedő céget, intézményt fog össze. Az együttműködés célja, hogy kiváló minőségű egészségturisztikai szolgáltatást nyújtsanak külföldi pacientúra számára.

Az egészségturizmus egyre elterjedtebb egész Európában, és igen kedvelt célpont lett  Magyarország, ezen belül is Csongrád megye, hiszen a gyógyulás mellett számos élményben részesülhetnek az ide látogatók.
Egy meghívásos közbeszerzési pályázat megnyerésével kerültünk kapcsolatba a Hungaromeddel. Ügynökségünk feladata volt elsőként az arculat és a logó megtervezése. Célunk az volt, hogy a térség jellemzőit ötvözzük az egészségügyben elterjedt elemekkel. Így alakult ki a jelenlegi színkombináció és vonalvezetés, mely az egészségügyből ismert letisztult formákkal operál, továbbá a kék és a barna hullámos vonalak, melyek a mi „szőke Tiszánkra” utalnak.
Mi készítettük továbbá azt az információs kiadványt is, melyet a Hungaromed elsősorban utazási irodákban, kiállításokon és üzletember találkozókon terjeszt. Az angol nyelvű kiadványt A/4-es méretben, 12+4 oldal terjedelemmel alakítottuk ki. 
A kiadvány belső tartalmát három fő részre tagoltuk: az első oldalakon Csongrád megye látványosságait és nevezetességeit ismertettük. A következő részben a klaszter-tagokat mutattuk be, majd ezt követően a helyi egészségügyi, turisztikai és kikapcsolódási (fesztivál, kiállítás stb.) lehetőségekkel foglalkoztunk.
A kiadvány készítése során célunk volt, hogy sok képpel, informatív szövegblokkokkal kommunikáljunk. Így cégünk több mint 1000 képet készített a klaszter tagokról és a megye turisztikai látnivalóiról, és ezekből válogattuk ki a legmegfelelőbbeket, melyek mellé csupán néhány sornyi bemutatkozó szöveget írtunk. A kiadványához egy, az arculatnak megfelelő kiállítási képeslapot is készítettünk, melyet QR-kóddal láttunk el, ami VCard-ként működik.
A legösszetetebb feladatkunk a corporate image film forgatás és a tagokat bemutató angol nyelvű videó spotok elkészítése volt.  Az animációval induló filmekhez 18 helyszínen több órányi anyagot rögzítettünk, zenét írtunk, fordítottunk, narráltunk és feliratoztunk, melyből néhányat az alábbi linkeken megtekinthet:

Corporate image film:

 

Dóm Hotel:

 

TOVÁBBI FILMEINK: 

A projekt során különösen erős szervezőkészséget igényelt, hogy 28 klaszter-taggal dolgoztunk együtt. Mindegyik intézménnyel külön időpontokat kellett egyeztetnünk a fotózásokra, filezésekhez. A korrekció és a jóváhagyási folyamatok is éppen ezért hosszabbak voltak. Ebben a munkában nagy segítséget nyújtott a Mediteam Zrt. két képviselője, Dr. Herczeg Zita és Dr. Nagy Zsolt, akiknek ezúton is köszönjük kitartó és segítő együttműködésüket.

Tápai Gábor