TETSZIK 0
SHARE

Ügynökségünk évek óta foglalkozik a fogászati implantátumokat fejlesztő és gyártó Denti System Kft. kommunikációjával. A nagy múltú, implantológiai cég részt vett a 2011-es kölni International Dental Show-n (IDS), amelyre mi is kíváncsiak voltunk, így elkísértük őket. Kiváló terep volt arra, hogy megismerkedjünk az egészségügyi marketing legújabb, nyugat-európai trendjeivel, hiszen ez, a minden második évben megrendezett kiállítás a legnépszerűbb esemény a nemzetközi fogászati piacon. A világ szinte minden országából érkeztek kiállítók, és a legnívósabb fogászati cégek találkoztak csaknem 150 ezer m²-en. Úgy láttuk, hogy bár egyre nagyobb teret hódít a látványos és igényes 3D-s tervezés, az LCD-fal, a fénytechnika és az animáció, és maga az on-line aktivitás, a kézbe fogható katalógusokat még mindig szeretik az emberek. Főként olyankor, ha nívós kiadványról van szó, amely vizuálisan és emocionálisan is megérinti az olvasót. Jó érzéssel nyugtáztuk, hogy az arculattervezés, a tipografika és a nyomdai kivitelezés terén nemzetközi szinten is versenyképesek vagyunk, hiszen a Denti System standját – amelynek kreatív koncepcióját stúdiónkban hívták életre – nagy számban keresték fel a látogatók.