SHARE

Hamarosan a széles nagyközönség is megismerkedhet egyik legújabb munkánk gyümölcsével. Elkészült Nógrád megye új arculata, amely a 2011-es Budapesti Utazás Kiállításon debütált. Ez a gyönyörű munka része volt Nógrád megye Turisztikai Desztináció Menedzsment (TDM) programjának. Ügynökségünk feladata volt a részletes márkatervezési stratégia elkészítése mellett az átfogó arculattervezés is, melyet aztán további kommunikációs eszközökre bontottunk: image katalógust, helyi termék kiadványt és programajánlót készítettünk. A legnagyobb hangsúlyt a logó tervezése kapta, és a tét nagy volt, hiszen egy rosszul megválasztott jelkép, illetve üzenet a professzionális módon felépített kommunikációt is elronthatja. A Nógrád Turisztikai Közhasznú Nonprofit Kft. megbízásából olyan logón kezdtünk el dolgozni, amely tükrözi az északi térség szebbnél szebb tájait, és a palóc hagyományokat egyaránt. Ennek tükrében stúdiónk a jellegzetes palóc színeket - piros és kék - használta. Betűtípusként egy egyedileg formált, írott fontot választottunk, amelyet Mikszáth Kálmán szavai ihlettek: Nógrád, a görbe ország. Az organikus betűkép vizuálisan is ráerősít a táj jellegére, utal a személyességre, kedvességre – finoman érintve az emberek lelkét. Bízunk benne, hogy elnyeri a nagyközönség tetszését.

 

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Új Széchényi Terv / ÚSZT programjának keretén belül valósult meg a nyilvánosság biztosításának és kommunikációs feladatainak kivitelezéséhez kapcsolódóan.