SHARE

Ügyfél: Creative Travel Line, Terület: egészségügy, turizmus.

Napjainkban egyre divatosabb az egészségturizmus, más néven gyógyturizmus, melynek lényege, hogy a páciensek külföldön végeztetnek különféle kezeléseket, beavatkozásokat. Ennek legfőbb indoka az anyagi megtakarítás. Az egészségturizmus egyszerre kínál gyógyulást és kikapcsolódást, hiszen a beteg annyi időt tölt külföldön, mintha szabadságon lenne, a gyógyulás mellett világot lát, részt vesz a helyi programokon, kikapcsolódik.
A nemzetközi tendencia Norvégiában is megmutatkozik, hiszen az ottani egészségügyi biztosítás keretébe belefér a külföldi kezelések finanszírozása. Az északi állam betegeinek egyik fő célországa Magyarország, azon belül is Szeged városa. A legkedveltebb, komplex szolgáltatások között szerepelnek a fogászati kezelések, szépészeti (plasztikai) műtétek és egyéb műtéti beavatkozások.
A „medical toursim” dinamikusan fejlődő iparágának egyik képviselője ügyfelünk, a Creative Travel Line. A turisztikai szervező cég ügynökségünket kereste fel, hogy készítsük el a Creative Travel Line arculatát, reklám és marketing kommunikációs anyagait. Munkánk során fontos szempont a skandináv egyszerű és letisztult design visszaadása volt. Eszerint terveztük a layoutokat, ahol a nyugodt, tiszta színek dominálnak, továbbá a logót és arculati kísérő elemeket, melynek szép, határozott vonalai egy papír repülőt formáznak.
A projekt során nem csupán az arculatot és a norvég nyelvű weboldalt terveztük és készítettük el, csapatunk alkotása a nyomtatott brosúrák, névjegyek és direkt mail design is. A projekt során célunk volt továbbá, hogy a norvég páciensek figyelmét felhívjuk a méltán „hírős” kulturális látványosságokkal, élményekkel is.

by Fingerprint Team

Ehhez kapcsolódó anyag