Lakópark marketing – teljes körű kampánykezelés
A beruházó az ARB Invest Kft. a Fingerprint Reklámügynökséget bízta meg a projekt teljes körű lakópark marketing kiszolgálásával. A marketing feladat az arculattervezéstől kezdve egészen a weboldalfejlesztésen és online kampányokon át a klasszikus PR tevékenységig minden területet lefed.
A Soroksári út és a Vágóhíd utca sarkán, Budapest egyik dinamikusan fejlődő városrészében épül az Allure Residence Budapest lakópark, az ARB Invest Kft. beruházásában. Az 520 új, napfényes, jól tájolt lakásból álló projekt kiváló elhelyezkedéssel rendelkezik. Mindössze egy sarokra található a Duna-parttól, a Művészetek Palotájától (MÜPA) és a Nemzeti Színháztól, így nemcsak otthonként, de befektetésként is kiemelkedően vonzó lehetőség.
A hatékony lakópark marketing érdekében az alapokkal kezdtük. A munka első szakaszában elkészítettük a projekt egyedi logóját és márkaarculatát. Majd ennek felépített design alapjai mentén terveztük meg az értékesítést támogató kiállítási standok dekorációit. Valamint az értékesítést támogató nyomdai kivitelű brosúrákat és prospektusokat terveztünk és nyomtattunk az ingatlant értékesítő szakemberek számára. Mindez egységes megjelenést biztosít a lakópark számára, amely hitelesen közvetíti a prémium minőséget és a modern életérzést.
A weboldal fejlesztésénél kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy az ne csupán informatív, hanem felhasználóbarát, mobiloptimalizált és SEO szempontból is kifogástalan legyen. A webes jelenlétet aktív online marketingkampányokkal is megtámogattuk. Célzott Google és Meta PPC hirdetéseket menedzselünk, valamint folyamatosan frissülő social media tartalmakkal tartjuk fenn az érdeklődők figyelmét.
Ezzel párhuzamosan klasszikus médiajelenlétet is biztosítunk. Országos PR megjelenéseket és médiavásárlást intézünk, mindezt azzal a céllal, hogy a projekt minél szélesebb körben váljon ismertté. Az értékesítési csapat otthon teremtési kiállításokon is részt vett, melyhez mobil, könnyen felállítható displayeket terveztünk és gyártottunk.
Az Allure Residence lakópark építési projekt kiváló példája annak, hogy milyen eredményes lehet egy átgondolt, integrált lakópark marketing stratégia. A Fingerprint csapata nem csupán eszközöket szállít, hanem hosszú távú márkaépítésben gondolkodik. Ingatlanmarketing kampány az első alaprajztól az utolsó eladott lakásig.
–
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kezdjük el a közös munkát!