Termékcsomagolás fejlesztés

A fogyasztó döntések egyik legnagyobb befolyásolója a termék csomagolás kinézete!

Bízza szakértő csapatunkra!

A hatalmas márkaversenyben elengedhetetlen termékeink professzionális megjelenítése a fizikai vagy virtuális polckon. A fogyasztó döntések egyik legnagyobb befolyását tudjuk elérni a jó és kiugró csomagolás design-nal és praktikummal.

Mi is az a csomagolástervezés?

Egy csomagolás tervezés, fejlesztés és gyártás készítése mögött nagy munka áll és felelősség is van bőven. Azért nagy felelősség a csomagolásfejlesztés, mert sok múlhat rajta, akár a termék sikere is, de az eladások profitja is. Az előzőek alapján nyilvánvaló, hogy a csomagolás komoly marketingeszköz, éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen. Nem csak a formára kell gondolni, hanem az egyéb tényezőkre is mint például a design, a grafika, ízléses megjelenés, a polci megjelenés, a praktikum, a logisztikai folyamatok, a termék védelem, a szállíthatóság, a polci kép és a látvány összehatás, a versenytársak között és a hatósági megfelelés. A csomagolás az amivel a vásárló előszőr találkozik, itt dől el a tetszik vagy nem tetszik, mi a termék ár a megjelenéssel összhangban. A legújabb kutatások szerint a termék és polckép a vásárlásnál igen jelentős, az adott márka kiválasztása az esetek mintegy 75 százalékában az eladás helyén történik – így ennek a döntésnek oroszlán részét képezi a csomagolás minősége és megjelenése.

 

Meg kell látni és érezni, mi is illik az áruhoz, a termékhez!

A csomagolástervezés legtöbb kreativitást igénylő része az, hogy kitaláljuk, hogy mi is illik az adott termékhez és termékcsoporthoz. Ne feledjük továbbá a célközönség figyelembe vétele, azaz a termék csomagolásáról megállapítható legyen, olcsó vagy prémium vagy helyettesíthető termékről van e szó. A csomagolás külseje, anyaga látványa, designja rendkívül sokat számít és ezen is sok múlik, hogy mennyien fogják majd az adott terméket megvásárolni a vásárlók, mennyire lesz az sikeres a konkurenciával szemben. Akkor igazán jó a csomagolás, ha felhívja a figyelmet a termékre, de illeszkedik is ahhoz kifejezi tartalmát. Vannak praktikum jellegű de abszolút emocionális és érzékekre erősen ható designok.

 

TERVEZÉS:
3 dimenziós formatervezés, csomagolás grafikai design, makettgyártás, 3D nyomtatás, próbagyártás.

 

GYÁRTÁS:
Nyomdagépeink a digitális a flexo és ofszet teljes palettáját lefedik.

Egyedi felületnemesítések, lakkok, fém prégelések, formastancolások, áttetsző alapanyagok fehérnyomása rendelkezésére áll.

 

TERMÉKEINK:

• címke
• doboz
• palást
• sleeve tömlők
• tasak
• övező
• táska
• flakon