Illusztrációk. Animációk. Csomagolás-fejlesztés. Fotózás.
Kis- és nagyarculat. Arculati kézikönyv készítése. Logó, címer tervezés.
Modellezés. Speciális effektek. Textúrázás. Animáció.
Digitális, flexo, ofszet stb. technológiákra.
Digitális, flexo, ofszet nyomdatechnológia, dekoráció és nagyformátumú nyomdaüzem
Egyedi, borítékmentes, postai úton feladható DM levél. Speciális DM levelek.
Legmodernebb dekorációs alapanyagokat használjuk beltéri és kültéri használatra. Nagyformátumú nyomatok.
Reklámfilm, imázsfilm, videó szpot forgatás, animáció.
Illusztrációk. Animációk. Csomagolás-fejlesztés. Fotózás.
Kis- és nagyarculat. Arculati kézikönyv készítése. Logó, címer tervezés.
Modellezés. Speciális effektek. Textúrázás. Animáció.
Digitális, flexo, ofszet stb. technológiákra.
Digitális, flexo, ofszet nyomdatechnológia, dekoráció és nagyformátumú nyomdaüzem
Egyedi, borítékmentes, postai úton feladható DM levél. Speciális DM levelek.
Legmodernebb dekorációs alapanyagokat használjuk beltéri és kültéri használatra. Nagyformátumú nyomatok.
Reklámfilm, imázsfilm, videó szpot forgatás, animáció.
A fogyasztó döntések egyik legnagyobb befolyásolója a termék csomagolás kinézete!
Mi is az a csomagolástervezés?
Egy csomagolás tervezés, fejlesztés és gyártás készítése mögött nagy munka áll és felelősség is van bőven. Azért nagy felelősség a csomagolásfejlesztés, mert sok múlhat rajta, akár a termék sikere is, de az eladások profitja is. Az előzőek alapján nyilvánvaló, hogy a csomagolás komoly marketingeszköz, éppen ezért egyáltalán nem mindegy, hogy milyen. Nem csak a formára kell gondolni, hanem az egyéb tényezőkre is mint például a design, a grafika, ízléses megjelenés, a polci megjelenés, a praktikum, a logisztikai folyamatok, a termék védelem, a szállíthatóság, a polci kép és a látvány összehatás, a versenytársak között és a hatósági megfelelés. A csomagolás az amivel a vásárló előszőr találkozik, itt dől el a tetszik vagy nem tetszik, mi a termék ár a megjelenéssel összhangban. A legújabb kutatások szerint a termék és polckép a vásárlásnál igen jelentős, az adott márka kiválasztása az esetek mintegy 75 százalékában az eladás helyén történik – így ennek a döntésnek oroszlán részét képezi a csomagolás minősége és megjelenése.
Meg kell látni és érezni, mi is illik az áruhoz, a termékhez!
A csomagolástervezés legtöbb kreativitást igénylő része az, hogy kitaláljuk, hogy mi is illik az adott termékhez és termékcsoporthoz. Ne feledjük továbbá a célközönség figyelembe vétele, azaz a termék csomagolásáról megállapítható legyen, olcsó vagy prémium vagy helyettesíthető termékről van e szó. A csomagolás külseje, anyaga látványa, designja rendkívül sokat számít és ezen is sok múlik, hogy mennyien fogják majd az adott terméket megvásárolni a vásárlók, mennyire lesz az sikeres a konkurenciával szemben. Akkor igazán jó a csomagolás, ha felhívja a figyelmet a termékre, de illeszkedik is ahhoz kifejezi tartalmát. Vannak praktikum jellegű de abszolút emocionális és érzékekre erősen ható designok.
TERVEZÉS:
3 dimenziós formatervezés, csomagolás grafikai design, makettgyártás, 3D nyomtatás, próbagyártás.
GYÁRTÁS:
Nyomdagépeink a digitális a flexo és ofszet teljes palettáját lefedik.
Egyedi felületnemesítések, lakkok, fém prégelések, formastancolások, áttetsző alapanyagok fehérnyomása rendelkezésére áll.
TERMÉKEINK:
• címke
• doboz
• palást
• sleeve tömlők
• tasak
• övező
• táska
• flakon