Konferenciaeszközök és kiállítási installáció tervezés a globális turizmus szolgálatában
Turisztikai kiállítási installáció tervezés az egyik erősségünk. A Fingerprint Reklámügynökség örömmel vett részt a HiSeas International Tourism Group nemzetközi tevékenységeinek támogatásában. A turisztikai vállalat 2011-ben alakult Lausanne-ban, és mára Kína-szerte több mint negyven irodával rendelkezik. A vállalat célja, hogy magas színvonalú desztinációmenedzsment szolgáltatásokat nyújtson, különösen az európai, észak-amerikai és közel-keleti régiókban. Kiemelt szerepet vállal az inbound turizmus, a MICE események (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions), valamint az oktatási és sportturizmus terén.
Reklámügynökségünk feladata a HiSeas európai és közel-keleti rendezvényeinek vizuális és technikai támogatása volt. Turisztikai kiállítási installáció tervezés és gyártás, mely során többek között rendezvényeszközök, kiállítási standok és interaktív installációk grafikai tervezését és gyártását bízták ránk. A projektek során arra törekedtünk, hogy minden elem illeszkedjen a HiSeas nemzetközi márkaidentitásához, és kulturálisan is befogadható legyen a célpiacok számára.
Külön figyelmet fordítottunk a kínai üzleti delegációk kiszolgálására, akik konferenciákon és workshopokon vettek részt európai nagyvárosokban. A helyszíni installációk, POS anyagok, szórólapok és tolmácsolást támogató vizuális elemek mind azt a célt szolgálták, hogy gördülékennyé és professzionálissá tegyük a nemzetközi kommunikációt.
A rendezvénymarketing ezen szegmense különleges szakértelmet kíván. Hiszen nemcsak a designnak, hanem a logisztikának és az interkulturális megfelelésnek is kulcsszerepe van. Csapatunk komplex szemlélettel közelítette meg a feladatokat: a rendezvénymarketing-stratégia kidolgozásától kezdve a standdekorációk tervezésén át egészen a gyártási és kivitelezési fázisokig.
A kiállítási installációk a turisztikai rendezvény marketing egyik legfontosabb eszközei
Hiszen nemcsak vizuálisan vonzzák a látogatókat, hanem segítik az élményalapú márkaépítést is. Egy kreatívan megtervezett installáció interaktív módon ad át információt. Kiemeli az úti cél egyediségét, és lehetőséget teremt a személyes kapcsolódásra is – ezáltal növeli a látogatói elköteleződést és az úti cél iránti bizalmat.
Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan globális, nemzetközi és innovatív turisztikai szereplő partnerei lehettünk, mint a HiSeas International. A közös munka során ismét bebizonyosodott, hogy a professzionális turisztikai rendezvény marketing nemzetközi szinten is értéket képvisel. Különösen akkor, ha egy erős kreatív csapat áll mögötte.
–
Vedd fel velünk a kapcsolatot, és kezdjük el a közös munkát!