Previous slide
Next slide

Gyógyszeripari, egészségügyi termékcsomagolás tervezés

A vásárló bizalmának elnyerése elengedhetetlen!
A gyógyszeripari, gyógyhatású készítmények, vitaminok, organikus táplálékkiegészítők vizuális kommunikációja izgalmas terület. Hatalmas verseny közepette, ki kell tűnni a versenytársak szorításából. A fogyasztói csoportok személyre szabott igényeit komplex stratégiai vonalak mentén kell meghatározni.
A sikeres doboz, címke, bliszter vagy hajlékonyfalú csomagolóanyag tervezéskor a funkcionalitás maximális figyelembe vétele mellett, megfelelően a márkaüzenetet és márkapszichológiát is viselnie kell önmagán.
A színek és formák megválasztása mellett fontos, hogy a végtermék a polcon elkülönüljön a körülötte lévő termékektől.

Csomagolóanyag tervezéskor nem csak a megrendelő kereskedelmi iránymutatását kell figyelembe vennünk, hanem a teljes gyártási és logisztikai folyamatot, polckihelyezési követelményeket, valamint a csomagolóanyagba kerülő termékkel szemben támasztott szakmai követelményeket.
A gyógyszeripari csomagolások a márkán kívül számos előírás szerinti információt tartalmaz. A QR és vonalkódok mellet, akár braille írást is rendszeresen tartalmaznak.

Versenytárs elemzés, piaci igény mintavétel, szakorvosok bevonása, arculat és márkaémény meghatározása, grafikai tervezés, célcsoport fókuszcsoportos kutatás, nyomdai kivitelezés modellezése, gyártmány teszt, gyártás optimalizáció, nyomdai kivitelezés.

Bízza szakértő csapatunkra, kérjen ajánlatot még ma!

Referenciák

Betadine, Frontin, Sumetrolim, Rosuvas termékcsaládok termékcsomagolás koncepció tervezés és 3 dimenziós modellezés

implantológiai blisterek, dobozok tervezése fogászati beavatkozásokhoz fogorvosok „kezére” szabva.

strandfülcsepp termékcsomagolás tervezése patikahálózatokba

nőgyógyászati spirál termékcsomagolás tervezése, nyomdai gyártása.

Kiemelt szakterületeink

TURISZTIKAI KOMMUNIKÁCIÓ
Ha nem hallanak rólad, nem is akarnak majd megismerni!

A sikeres doboz, címke, bliszter vagy hajlékonyfalú csomagolóanyag tervezéskor a funkcionalitás maximális figyelembe vétele mellett, megfelelően a márkaüzenetet és márkapszichológiát is viselnie kell önmagán.

Egy ütős arculat megfogja a felhasználó tekintetét, információt ad neki, képviseli azokat az értékeket melynek mentén az ingatlan beruházás zajlik.

Az átfogó marketing stratégia kialakítása elengedhetetlen az élelmiszer szektorban is, sőt a legnagyobb versenyhelyzet is ebben az ágazatban van.

Több mint 50 jelentős hazai a
Széchenyi 2020 által támogatott projekt marketing kommunikáció és nyilvánosság biztosításban vettünk részt.