Több mint 50 jelentős hazai a Széchenyi 2020 által támogatott projekt marketing kommunikáció és nyilvánosság biztosításban vettünk részt.
Sokéves tapasztalattal és számtalan sikeresen teljesített munkával a hátunk mögött ajánljuk partnerségünket hazai és EU, Széchenyi 2020, Darányi Ignác projektek kommunikációs feladatainak teljesítésben.
EU és egyéb forrásból történő finanszírozás megjelenítés, kommunikációs terv készítés, ajtóközlemény kiküldése a projekt indításáról, zárásáról és sajtóközlemények összegyűltesse. A kiírások részeként médiavásárlás napilapokban (PR cikk napilapokban), rádio spot készítés, médiamegjelenések vásárlása (rádió spot, Újság, TV)), kommunikációs célra alkalmas fotódokumentáció készítése, aloldal létrehozása meglévő weboldalon, térképtér feltöltése, mind a megbízásaink részeként láttuk el.cA beruházás helyszínén A, B , C , D típusú táblák tervezése, kivitelezése és kihelyezése feladatkörben is. Az ezekhez a pályázatokhoz tartozó sajtó nyilvános események, átadó – átvételi rendezvények, ünnepségek, akár fél – egy napos népszerűsítő és közösségteremtő alkalmak professzionális, gyors lebonyolítsa és lakossági körben hirdetése, népszerűsítésé terén is. Szolgáltatásunk kibővülhet kitelepüléssel, igény szerint catering szolgáltatással, programvezetéssel, animátorral, zenés programmal való lebonyolításra is. A helyszínen gyakorlott hoszteszeinkkel ellátható a résztvevők aláírásgyűjtése, sajtó képviselőinek vezetése. Nagy gyakorlatunk van werkfilm, építés dokumentációs, esemény, emlék és bemutató videó készítés, vágás, fotózás és drón légi felvételek szervezésében és megvalósításban is. Cégünk profiljában dedikáltan megtalálható a welcome és egyéb promóciós csomagok összeállítása, osztása. Mivel sok hasonló jellegű feladatot láttunk már el, szakértő segítséget tudunk nyújtani akár a tematikus ajándékcsomagok, eszköz beszerzés csomagok összeállításában és gyártásában is!
Szer Monostorának helyreállítása, kulturális örökségének megőrzése, valamint széles körű megismertetése, élményszerű bemutatása az Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark hosszú éveken át dédelgetett álma volt – kreatív ügynökségünk pedig segített a megvalósításában.
A gyógynövénykert mellé foglalkoztató ház épült, melyben helyet kapott egy gyógynövény feldolgozó és szárító részleg, egy üvegház és egy ajándékbolt is.
A munkálatokból kreatív csapatunk minden fronton kivette a részét:
• kutatómunkát végeztünk és teljes körűen menedzseltük a projektet
• egyedi, trendi, felhasználóbarát mobil applikáció dizájnt alkottunk android rendszerre
• egységes stílusú több mint száz gyógynövény grafikákat rajzoltunk, alkottunk
• gyógynövényfeldolgozást bemutató dokumentumfilmeket forgattunk
• 3D tervezőprogrammal lemodelleztük a Szeri Monostort makettjét, melyből szobrászok segítségével kész bronz öntési technikával szobrot készítettünk
• múzeumpedagógiához szükséges kerti és gyógynövényfeldolgozáshoz szükséges eszközöket szereztünk be
• látogatók tájékoztatásához kreatív kiadványt terveztünk és ofszet nyomdatechnikával gyártottunk
• gyógynövényházhoz szükséges dekorációkat, zászlókat, reklámtáblákat készítettünk
Többek között. 🙂 Az egész projektet szerettük, hiszen hozzájárultunk a magyar kulturális értékek megőrzéséhez, teremtéséhez és átadásához.
A kreatív, innovatív és interaktív marketing megoldásoknak köszönhetően a látogatói élményfaktor növeléséhez, és összességében a Park látogatószámának emelkedéséhez járultunk hozzá munkánkkal.
Azáltal, hogy az érdeklődők képet kapnak a gyógynövénytermesztés- és feldolgozás hagyományairól és lehetséges módszereiről, akár saját otthonukban is kamatoztathatják tudásukat.
Csapatunk feladata a kötelező nyilvánosság és marketing kommunikáció biztosítása.
Magyarország egyik legvadregényesebb vonalvezetésű, magashegyi hangulatú erdei vasútját építette újjá turisztikai célra alkalmassá – uniós támogatás segítségével – a Börzsönyben az Ipoly Erdő Zrt. A jövő nyári üzemkezdet után napelemes kisvonatok is járni fognak a börzsönyi erdőkben.
A fejlesztés célja a Szob és Nagybörzsöny közötti vadregényes vonalvezetésű, magashegyi hangulatú erdei kisvasút turisztikai célú rekonstrukciója, a hiányzó, Márianosztra és Nagyirtás közötti szakasz megépítésével. A KMOP-3.1.1/E-13-2013-0001 kódjelű, „Márianosztra – Nagyirtás közötti kisvasút teljes turisztikai célú helyreállítása” című projekt fő eleme a Márianosztra és a nagybörzsönyi Nagyirtáspuszta közötti mintegy 7 km hosszú vasúti pálya újjáépítése. A turisták szállításához új, napelemmel hajtott önjáró vasúti kocsikat és egy motorkocsit is beszereznek, valamint fogadóépületek épülnek Márianosztrán és Nagyirtáspusztán a turisták igényeinek kiszolgálására. A beruházás nemcsak színesíti a Börzsöny turisztikai kínálatát, hanem lehetővé teszi a régió belső területeinek környezetbarát megközelítését is.
Az Ipoly Erdő Zrt. által kezelt területekhez tartozik a Börzsöny természeti értékeinek, látnivalóinak jelentős része. A Társaság fő tevékenysége az erdő- és vadgazdálkodás, illetve az erdőgazdálkodással összefüggő szolgáltatások, mindemellett kiemelten foglalkozik az erdő közjóléti szerepének kiteljesítésével is. Tevékenysége során arra törekszik, hogy a természetet felkereső vendégek tartalmasan, ugyanakkor felelősségteljesen tölthessék el szabadidejüket. Ezért indult el a „Kiemelt és integrált vonzerő-, termék- és infrastruktúra fejlesztések támogatás” című EU pályázat segítségével a kisvasút-fejlesztés is. A pálya rekonstrukciója májustól kezdődően várhatóan október végéig tart. A turisták a tervek szerint jövőre, nyár elején vehetik birtokukba az uniós támogatással megvalósult fejlesztést.
A Börzsöny és Cserhát további kirándulóhelyeiről és minőségi szálláshelyeiről a www.erdeikirandulasok.hu vagy a www.facebook.com/ipolyerdozrt oldalon tájékozódhatnak az érdeklődők.
A Szegedi Vadasparkban Európai Uniós támogatás bevonásával megvalósult Elefántház felépülése és az elefántok Szegedi Vadasparkba érkezése régóta szívügye Szeged lakóinak és az évről évre mind nagyobb számban városunkba érkező látogatónak, turistáknak is. – Kreatív ügynökségünk segített abban, hogy a Szegedi Vadaspark közönségének és a park új büszkeségeinek a helyszínen való első találkozása valódi ünnep legyen.
Csapatunk biztosította a gyermeknapra időzített Elefántház projektátadó ünnepség:
Feladataink azonban nem merültek ki a kötelező nyilvánosság biztosításában és a projektátadókon megszokott, elvárt szakmai feltételek teljesítésében. A Szegedi Vadaspark Elefántházának átadójára kezdettől fogva közönség eseményként, ünnepségként tekintettük, így nagy hangsúlyt fektettünk a gyermeknapra időzített rendezvényre érkezett nagyszámú látogató szórakoztatására, az esemény élményfaktorának minden korosztályban való növelésére. – Valódi közönségkedvenc volt a két és fél méter hosszú, összesen egy mázsánál is súlyosabb elefánt torta és az átadón fellépő dél indiai táncművész nők Ganesha, az elefántfejű Istenség tiszteletére előadott táncbemutatója is.
Ügynökségünk 2010-ben, közbeszerzési eljárás keretében nyerte el „a várpalotai Thury –vár építészeti felújítása és látogatóbarát fejlesztése” kdop-2.1.1/B-2f-2009-0005 számú projekthez kapcsolódó átfogó kommunikációs munkát, amely három nagyobb részből állt. A pályázat igen komoly és felelősségteljes disszeminációs és marketing feladatokat fogalmazott meg: arculattervezés, marketing anyagok tervezése és gyártása, kiadványok készítése, valamint média kommunikáció és rendezvényszervezés. Ezek keretében készítettünk magyar és angol nyelvű tájékoztató leporellókat, az ÚSZT (Új Széchenyi Terv) legújabb arculati követelményeinek megfelelő kiadványokat, jegyzettömböt, mappát és zsinórfüles táskát is.
Lehetőséget kaptunk egy igazán különleges, a thury-vár – általunk kialakított – arculatát, egyéniségét tükröző, az olvasót hat nyelven köszöntő 52 oldalas image kiadvány készítésére is, amely bemutatja a vár történetét, rekonstrukcióját, és a történelmi hagyományokat hűen őrző „várbélieket”.
A mi feladatunk volt, hogy olyan honlapot készítsünk, amely amellett, hogy megfelel a mai modern trendeknek, megadja a tiszteletet a több száz éves várnak is. Nyugodtan mondhatjuk, és megbízóink is megerősítettek abban, hogy ezt a cél is elértük. A www.thuryvar.hu weboldalon két 3D-s térkép mutatja be a várat azoknak is, akik egyelőre nem kereshetik fel személyesen a műemléket. E honlap adatbázisa alapján elkészítettük az Európai uniós támogatásból megvásárolt négy érintőképernyős terminál, illetve egy tájékoztató monitor tartalmát is. A várban audio-guide rendszer teszi komfortosabbá a műemlék, illetve az ott lévő kiállítások megismerését. A magyar mellett angol, német, román, szerb, szlovák, és ukrán nyelven is köszönti a rendszer az odalátogatókat. A professzionális minőségű hanganyagok elkészítéséért szintén mi vállaltunk felelősséget.
Ügynökségünknél a média és a kommunikáció terén gyakorlatot és tapasztalatot szerzett kollégák is dolgoznak, így nem jelentett problémát a sajtóközlemények elkészítése sem. A projekt ünnepélyes zárására 2011. június 24-én került sor. Ügynökségünk 120, a turizmus területén dolgozó vendég számára reneszánsz ebéddel, a Pavane és a Renaissance Consort együttesek nívós műsorával színesített Szakmai napot, illetve délután egy 150 fős projektzáró rendezvényt is szervezett, teljes körű cateringgel, amelyet a Bourdon trió és a Kecskés Együttes produkciói színesítettek. Ezen a rendezvényen adták át ünnepélyes keretek között az elkészült várat, amelyet az országgyűlés alelnöke és a város polgármestere nyitott meg jelképes szalagátvágással a közönség számára.
Szeged belvárosában lassan elnyeri végső formáját az Európai Unió támogatásával épülő impozáns épületegyüttes, a Szent-Györgyi Albert AGÓRA Intézmény.
Az Agóra program célja Szeged versenyképességének növelése, egy kulturális, oktatási és innovációs alapokra épített központ létrehozása. A intézményben interaktív kiállítótér (Szegedi Tudományegyetem Informatórium), Informatikatörténeti Múzeum gyűjteménye (Neumann János Számítógép-tudományi Társaság), látványlaborok (Szegedi Biológiai Központ (SZBK) látványlaboratórium) valamint közösségi és kreatív foglalkoztató terek (Százszorszép Gyermekház) kerülnek kialakításra, amelyekhez informális képzési és egyéb kulturális szolgáltatások kapcsolódnak.
Örömünkre szolgál, hogy nyílt közbeszerzési eljárás keretében ügynökségünk nyerte el a szegedi Agóra projekt disszeminációhoz kapcsolódó kommunikációs feladatait. A kilenc hónapos megbízás során fontos feladatunk volt a sajtóval és a nagyközönséggel való kapcsolattartás, információs anyagok, táblák készítése, az arculati kézikönyv kidolgozása, továbbá a televíziós és a rádiós interjúk koordinálása, PR cikkek írása, információs anyagok és fotódokumentáció készítése. Megbízásunk keretében feladatunk volt továbbá az intézmény arculatának kialakítása, a programhoz kapcsolódó sajtótájékoztatók szervezése, sajtómegjelenések gyűjtése és elemzése, országos és helyi médiafoglalások végrehajtása, kiadványok, ÚSZT projekt táblák készítése. Elégedettséggel tölt el bennünket, hogy szegedi cégként segíthetjük városunk versenyképességének növelését, új kulturális centrumának felvirágoztatását.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Új Széchényi Terv / ÚSZT programjának keretén belül valósult meg a nyilvánosság biztosításának és kommunikációs feladataihoz kapcsolódóan.
Sikeres rendezvényt szerveztünk Szentesen.
Lezárult a „Bringázz Szentes! – Egy nap a kerékpárosokért” rendezvény június 11-én Szentesen. A város sikerrel pályázott a DAOP-3.1.2/A-11-2011-0001 számú pályázaton, melynek köszönhetően 2,24 km új kerékpárutat építettek, továbbá a már meglévő út egy szakaszát is felújították. A beruházás mellett fontos volt a szemléletformálás is, melynek teljes kommunikációja Ügynökségünk feladata volt.
Elsőként a projekt arculatát terveztük meg, ahol a fő szempontok voltak, hogy egyrészt a formák és színek kapcsolódjanak a már korábban kialakított arculathoz, másrészt, hogy egyértelmű legyen a kerékpáros vonatkozás.
A szemléletformálás célja az volt, hogy minél több szentesi válassza a kerékpárt fő közlekedési eszközének, hiszen olcsó, biztonságos, egészséges és környezetkímélő jármű.
Az Ügynökségünk által készített információs kiadványban is ezekre az üzenetekre fektettük a hangsúlyt: felhívtuk a figyelmet a biciklizés előnyeire, megcáfoltuk a kerékpározással kapcsolatos tévhitek, bemutattuk a legfontosabb KRESZ szabályokat.
A szentesi lakosokat két fő célcsoportra osztottuk. Az iskolába járó gyerekeket a „Bringázz Szentes! – Egy nap a kerékpárosokért!” rendezvényen a kerékpáros kvíz, az oktatás és az ügyességi játékokon keresztül értük el. A programoknak köszönhetően az iskolások nagy része ígérte meg, hogy biciklivel fog járni az iskolába.
A másik célcsoportunk a munkába igyekvő felnőttek voltak, akiket a munkahelyük közelében és a belvárosban leptünk meg június 11-én egy-egy, a Magyarvíz Kft-től kapott Prímavera ásványvízzel, információs kiadvánnyal és biciklis „kütyüvel”. A szentesi cégeket DM levél formájában tájékoztattuk az eseményről. Az eseményen több szentesi vállalat is együttműködött az önkormányzattal.
A grafikai tervek és a nyomdai kivitelezés mellett a teljes projekt során Ügynökségünk szakemberei írták szöveges tartalmakat, a sajtóközleményeket, és a Facebook-on keresztül, posztok formájában is kommunikáltunk. Így a teljes lakosságot hatékonyan tájékoztattuk a munkálati folyamatokról, eseményekről és természetesen a kerékpározás előnyeiről.
A „Bringázz Szentes! – Egy nap a kerékpárosokért” kampány során alkalmazott kommunikációs eszközök:
· információs kiadvány kerékpáros térképpel
· plakátok, szórólapok,
· DM levelek,
· molinók, reklám zászlók
· sajtóközlemények,
· online közösségi kommunikáció,
· népszerűsítő, szemléletformáló rendezvény,
· gerilla kampány, hosztesz promóció
TURISZTIKAI KOMMUNIKÁCIÓ
Ha nem hallanak rólad, nem is akarnak majd megismerni!
A sikeres doboz, címke, bliszter vagy hajlékonyfalú csomagolóanyag tervezéskor a funkcionalitás maximális figyelembe vétele mellett, megfelelően a márkaüzenetet és márkapszichológiát is viselnie kell önmagán.
Egy ütős arculat megfogja a felhasználó tekintetét, információt ad neki, képviseli azokat az értékeket melynek mentén az ingatlan beruházás zajlik.
Az átfogó marketing stratégia kialakítása elengedhetetlen az élelmiszer szektorban is, sőt a legnagyobb versenyhelyzet is ebben az ágazatban van.
Több mint 50 jelentős hazai a
Széchenyi 2020 által támogatott projekt marketing kommunikáció és nyilvánosság biztosításban vettünk részt.