Üzleti konzultáció kreatív ügynökség módjára

Minden egy beszélgetéssel – akár egy kávéval – kezdődik

Így születnek a legkreatívabb ötletek. Különösen igaz ez, ha üzletről van szó. Tervezett vagy már működő vállalkozásod számára létfontosságú, hogy üzleti megbeszélések alkalmával felszínre kerüljenek a meglévő problémák és azokra közösen választ találhassunk. Kreatív ügynökségként feladatunk, hogy közösen dolgozzuk ki a stratégiát a szolgáltatásod által nyújtott meghatározó felhasználói élményére (Costumer experience strategy), hogy fizikai és online téren egyaránt állni tudd a versenyt piaci szegmensed más résztvevőivel. Üzleti konzultációink abban is nagy segítséget nyújtanak, hogy meg tudd határozni fejlődési lehetőségeid, növekedési céljaid, működési modelled, hogy céges álmaidból valóság legyen (Business planning & modelling).

Üzleti stratégia tervezés modellezés

Innováció

Állj elő egy vadonatúj találmánnyal

vagy vezess be egy új szolgáltatást, fogadd és értékeld az új termékedre adott reakciókat. Öntsd szilárd formába koncepciód, gyárts prototípust, fejleszd a terméked a visszajelzések alapján, így te lehetsz a legjobb a piacon. De ne feledd, ahhoz, hogy mindenki megismerjen szükséged lesz egy jó full service ügynökségre! Nyugodj meg, hatalmas tapasztalatunk van abban, hogy sikerrel vedd az akadályokat és felkészülten várjuk, hogy segíthessünk!

Márkaépítés

A branded te magad vagy!

Segítünk neked beállítani egy működőképes brand pozícionálást és megkönnyítjük az indulásod is – a legjobban csengő név megkeresésétől (naming), a brand vezetés (brand governance) kidolgozásáig, amivel elérheted, hogy biztos kézben tarthasd márkád. Természetesen a brandigng nem merül ki ennyiben. Iránymutatásunkkal könnyebbnek fogod találni márkád integrált marketing stratégiájának, egyéniségének és identitásának kiépítését is (brand marketing straegy, identity & design). Közös munkával megtervezhetjük azokat az alapokat, melyekre építve márkád hosszú távon is képes lesz az adott céloknak megfelelően és töretlenül növekedni (brand architecture).

Márka stratégia identitás dizájn

Piackutatás

Remek ötlet, ha következő lépésed előtt kikéred akár csak tíz ember véleményét

Sok hasznos és megfelelő tanács gyűjthető már egy ilyen aprócska kutatásból is. Ha hozzánk fordulsz hasonló kutatásokért, nem tíz, de akár tízezer válaszadó véleményét tudjuk eljuttatni hozzád. Kvantitatív és tényleges felhasználói környezetben zajló kontextuális kutatások, vagy akár elképzelt szituációkból és gondosan felépített próbatételekből gyűjthetsz ismereteket termékedről vagy szolgáltatásodról. Szintén rendkívül hasznos és tanulságos, ha a tényleges termék bevezetése előtt használhatósági (product usability) kutatást végzünk, előnyhöz juttatva ezzel magad a pontosan feltérképezett piaci szegmens (market segmentation) többi résztvevőjével szemben.

Kutatás kvalitatív kvantitatív