Remek évjárat remek bora!
Mára névválasztás, egyedi különleges csomagolástervezés és címke gyártás. A végleges design terveket 3D-ben modelleztük, a döntéshozók támogatására.
A palack teljes felületét kihasználva különleges művészi palást díszcsomagolást terveztünk és gyártottunk a borászat számára. Az egyedi grafikai koncepció és csomagolástechnikai megoldás azáruházak polcain nagy számú vásárlói választást eredményezett a tokaji borászat számára.
Reklámügynökségünk a cég új marketing stratégiai- és kommunikációs aktivitási tervének elkészítésére, a központi márka arculatának, valamint a teljes borsor csomagolásának megtervezésére és nyomdai kivitelezésére kapott felkérést.
MERT JÓ BORNAK IS KELL A CÉGÉR!
Célja az Angyal borászat és termékeinek újrapozicionálása és értékesítésének növelése.
A megújult marketing koncepció és borsor design tervének köszönhetően még szélesebb és exkluzívabb megrendelői kört értek el.
A borcsomagolások felkerültek
a borcsomagolas.hu -ra is.
Tokaj-Hegyalja híres bortermelő területén Rátka község mellett található az Angyal Borászat és Szőlőbirtok. Közel harminc hektáros birtokunkon a Hegyalja jellegzetes három szőlőfajtáját, – Furmintot, Hárslevelűt és Sárga muskotályt termesztenek.
Feladatunk az Angyal Borászat marketing tevékenységének megszervezése. Az arculat aktualizálása, csomagolás tervek elkészítése és nyomdai gyártása, a tevékenységek, aktivitások és a megjelenés olyan jellegű frissítése, amely a 2019-es trendekhez alkalmazkodik, valamint amellyel a később részletezett célcsoportban a számunkra legmegfelelőbb hatást érjük el. Fókuszterületünk a megfelelő külső- és belső kommunikációs csatornák kialakítása.
A marketing tevékenységgel a célunk az Angyal Borászat presztízs javulásának elérése.
Macro elemzés
Környezet és cégvizsgálat
Cégelemzés – rövid és hosszútávú célok meghatározása
Vállalati kultúra vizsgálata
SWOT analízis és PEST analízis készítése, kiértékelése
Stratégiai gondolkodás és terv – taktika – azaz a workflow felállítása
Szegmentációs feladatok elvégzése B2C szegmensre
Tageting azaz a célzás – célcsoport kiválasztása és azonosítása
B2C inshigtok vizsgálata
Terméksor újrapozícionálás
Média fogyasztási kutatás célcsoport alapján – online, offline, közösségi média elemzés
Kommunikációs mix felállítása – Média terv kialakítása pénzügyi kalkulációval
Kommunikációs életpálya modell felállítása
Logó és arculati környezet grafikai tervezés
Betűkészlet meghatározása és alkalmazása
Hirdetési és alap layoutok tervek elkészítése
Szlogen írás célcsoport teszteléssel
Kommunikációs üzenetek megfogalmazása a borkereskedők, kereskedelmi láncok és fogyasztók számára
Márkanév kulturális kutatása és elemzés
Jelképrendszer tanulmányozás és kialakítás
Stílus és aktuális trend tanulmány
Borfajták nevének kiválasztása
Központi design és központi jelkép meghatározás – Key visual meghatározása
Borcsalád kategória szerinti felosztása
Bor elő és hátcímke grafikai tervezés
Bor díszcsomagolás és dobozok tervezés
Három dimenziós palack tervek modellezése címke applikálással – 3D CGI
Csomagolás teszt minták nyomdai gyártása
Végleges borcsomagolások, címkék, csomagolóanyagok nyomdai kigyártása