Angel lights

Üzenet Tokaji Top Selection Furmint

Angyal borászat borcsomagolás - Üzenet furmint címke

Remek évjárat remek bora!
Mára névválasztás, egyedi különleges csomagolástervezés és címke gyártás. A végleges design terveket 3D-ben modelleztük, a döntéshozók támogatására.

Mosoly Tokaji ajándék díszcsomagolt borkülönlegesség

Angyal borászat - borcsomagolás - Mosoly cuvée díszcsomagolás

A palack teljes felületét kihasználva különleges művészi palást díszcsomagolást terveztünk és gyártottunk a borászat számára. Az egyedi grafikai koncepció és csomagolástechnikai megoldás azáruházak polcain nagy számú vásárlói választást eredményezett a tokaji borászat számára.

Piackutatáson alapuló márkastratégia

Reklámügynökségünk a cég új marketing stratégiai- és kommunikációs aktivitási tervének elkészítésére, a központi márka arculatának, valamint a teljes borsor csomagolásának megtervezésére és nyomdai kivitelezésére kapott felkérést.
MERT JÓ BORNAK IS KELL A CÉGÉR!
Célja az Angyal borászat és termékeinek újrapozicionálása és értékesítésének növelése.
A megújult marketing koncepció és borsor design tervének köszönhetően még szélesebb és exkluzívabb megrendelői kört értek el.

A borcsomagolások felkerültek
a borcsomagolas.hu -ra is.

Angyal Borászat weboldal fejleszés

A 360 fokos borkommunikáció fontos része a responzív weboldal fejlesztése, szöveges tartálmának és design tervének elkészítése. A wordpress alapú website bemutatja a borászatot, a technológiát, borok és panzió világát.
A megfelelő SEO optimalizálás elengedhetetlen egy professzionális weboldal elkészítéséhez, ennek érdekében google mániás senior tartalom fejlesztő és optimalizálásért felelős on-line marketinges kollégáink dolgoztak.

Angyal Borászat marketing és csomagolás megújítás

Tokaj-Hegyalja híres bortermelő területén Rátka község mellett található az Angyal Borászat és Szőlőbirtok. Közel harminc hektáros birtokunkon a Hegyalja jellegzetes három szőlőfajtáját, – Furmintot, Hárslevelűt és Sárga muskotályt termesztenek.

Feladatunk az Angyal Borászat marketing tevékenységének megszervezése. Az arculat aktualizálása, csomagolás tervek elkészítése és nyomdai gyártása, a tevékenységek, aktivitások és a megjelenés olyan jellegű frissítése, amely a 2019-es trendekhez alkalmazkodik, valamint amellyel a később részletezett célcsoportban a számunkra legmegfelelőbb hatást érjük el. Fókuszterületünk a megfelelő külső- és belső kommunikációs csatornák kialakítása.

A marketing tevékenységgel a célunk az Angyal Borászat presztízs javulásának elérése.

MARKETING TERV ELEMEI

Macro elemzés

Környezet és cégvizsgálat

Cégelemzés – rövid és hosszútávú célok meghatározása

Vállalati kultúra vizsgálata

SWOT analízis és PEST analízis készítése, kiértékelése

Stratégiai gondolkodás és terv – taktika – azaz a workflow felállítása

Szegmentációs feladatok elvégzése B2C szegmensre

Tageting azaz a célzás – célcsoport kiválasztása és azonosítása

B2C inshigtok vizsgálata

Terméksor újrapozícionálás

Média fogyasztási kutatás célcsoport alapján – online, offline, közösségi média elemzés

Kommunikációs mix felállítása – Média terv kialakítása pénzügyi kalkulációval

Kommunikációs életpálya modell felállítása

Központi arculat terv elemei

Logó és arculati környezet grafikai tervezés

Betűkészlet meghatározása és alkalmazása

Hirdetési és alap layoutok tervek elkészítése

Szlogen írás célcsoport teszteléssel

Kommunikációs üzenetek megfogalmazása a borkereskedők, kereskedelmi láncok és fogyasztók számára

Borcsomagolás grafikai terv és gyártás elemei

Márkanév kulturális kutatása és elemzés

Jelképrendszer tanulmányozás és kialakítás

Stílus és aktuális trend tanulmány

Borfajták nevének kiválasztása

Központi design és központi jelkép meghatározás – Key visual meghatározása

Borcsalád kategória szerinti felosztása

Bor elő és hátcímke grafikai tervezés

Bor díszcsomagolás és dobozok tervezés

Három dimenziós palack tervek modellezése címke applikálással – 3D CGI

Csomagolás teszt minták nyomdai gyártása

Végleges borcsomagolások, címkék, csomagolóanyagok nyomdai kigyártása