Lakásvásárlást ösztönző marketing stratégia

Marketing stratégia és új lakópark látványterve

ARB Invest Kft. beruházásában épül a Soroksári út és a Vágóhíd utca által határolt területen az Allure Residence Budapest lakópark.
Az Allure Residence Budapest – 530 új, napfényes, csábítóan otthonos lakás egy sarokra a Duna-parttól, a Művészetek Palotájától (MÜPA) és a Nemzeti Színháztól. A lakópark teljeskörű marketing stratégiájára kapott reklámügynökségünk megbízást, melynek keretében elsőkörben elkészítettük a marketing stratégiát, médiatervet, logót és arculatot, kiállítási stand dekorációkat, nyomdai kiadványokat. Továbbiakban feladatunk a weboldaluk fejlesztése, on-line marketing – SEO, social, media, google hirdetések kezelése – klasszikus média foglalás és PR tevékenység ellátása.

pictograms

Marketing stratégia és kommunikáció szimbólumai
WEBSITE FOR CUSTOMERS
Allure Website
BROSSURE AND CATALOG
FLOORPLAN DRAWINGS
MAIN BRAND
Previous slide
Next slide

Pest akkori második legnagyobb lakópark beruházásának kreatív ügynökségi és reklámügynökségi feladatainak ellátása. Fel kellett építenünk egy teljesen új márkát. A beruházó tudta mit fog építeni, mit fog megvalósítani, hogyan tudja majd eladni. Tudta, hogy a jó márka a sikeres értékesítés kulcsa.

Így alakítottuk ki az arculatát a lakóparknak. A logó, elfordítva visszatükrözi az épületek alakját. A logó testében pedig a családhoz, otthonhoz kapcsolódó piktogramokat helyeztünk el. Mivel a lakópark tervezésének alapgondolata, a jól berendezhető napfényes lakások, ezért a logó színében a sárga a napfényt, a zöld a zöld felületeket, míg a kék a Duna közelségét szimbolizálja.

A márka felépítése után következett az adatvezérelt online marketing és a hozzájuk tartozó csatornák kialakítása, tartalom felépítése. A sikeres reklámügynökségi munkának és a hatékony értékesítésnek köszönhetően, a lakópark az egyik legismertebb és legnépszerűbb beruházás lett a maga kategóriájában.