Fő brand

Feladatunk a tokai Radics Barni Borászat marketingtevékenységének megszervezése, az arculat, borcsomagolások tervezése és címkéinek speciális kigyártása.
Márkastratégiai célunk a borok feljebb pozicionálása, a presztízs javulásának elérése. Facebook

Graphic symbols

Tokaji borok szimbólum rendszere

Tokaji borok piktogram rendszere

Bor ajánlókat egyedileg rajzolt piktogramok alkotásával jelenítettük meg, így a hazai és külföldi vásárlóknak is egyértelművé tettük a borász borainak étellel párosító ajánlását.

Tokaji borok "chemical symbols" for wines

Tokaji borok "kémiai vegyjelek" grafikai megjelenítése

wine labels

100 %
sales growth
Radics Barni tokaji borok sorozata és látványterve

Radics Barni Természetes Vegyületek

Igazi kihívással álltunk szemben, ugyanis Barni, a borász nem tipikus szőlőfajtákat művel Tokaj-Hegyalján. Mivel ő kísérletező borász, a mi marketing csapatunk is egy nagy „kísérletbe” vágott bele. Marketingtervet, márka koncepciós kommunikációs tervet készítettünk a brand számára. A közel 100 oldalas marketingterv eredményeként a közösen kiválasztott kreatív koncepciónk üzenete: Radics Barni Természetes Vegyületek. Vegyületek alkotása és kitalálása: minden bornak adtunk egy vegyület nevet és egy rövidítést. Ezzel megalkotjuk a Radics féle borperiódusos rendszert, mely tartalmazza az illatok, aromák kategorizálása mellett a borok ételeinek ajánlóját is. Egyedi címkeformákat terveztünk, melynek grafikáit a molekulák hatszögletű formavilága ihletett. Központi kreatív eleme a vegyjel, mer kifejezi a végleges bor márka nevet, mely a bor vegyjele és védjegye is egyben. A borcímkék kigyártását tekercses ofszet technológiával kreatív öntapadó papíron kiviteleztük, egyedi, a reduktív boroknál használatos csavarzárakhoz illeszkedő fém préget, a címkék prémium látványához pedig kis méretű UV formalakk sormintát alkalmaztunk. A hátcímkéket a front címkéhez illeszkedő tipográfiával terveztük és egyedi ételajánló piktogramokkal tálaltuk.