Radics Barni Természetes Vegyületek
Igazi kihívással álltunk szemben, ugyanis Barni, a borász nem tipikus szőlőfajtákat művel Tokaj-Hegyalján. Mivel ő kísérletező borász, a mi marketing csapatunk is egy nagy „kísérletbe” vágott bele. Marketingtervet, márka koncepciós kommunikációs tervet készítettünk a brand számára. A közel 100 oldalas marketingterv eredményeként a közösen kiválasztott kreatív koncepciónk üzenete: Radics Barni Természetes Vegyületek. Vegyületek alkotása és kitalálása: minden bornak adtunk egy vegyület nevet és egy rövidítést. Ezzel megalkotjuk a Radics féle borperiódusos rendszert, mely tartalmazza az illatok, aromák kategorizálása mellett a borok ételeinek ajánlóját is. Egyedi címkeformákat terveztünk, melynek grafikáit a molekulák hatszögletű formavilága ihletett. Központi kreatív eleme a vegyjel, mer kifejezi a végleges bor márka nevet, mely a bor vegyjele és védjegye is egyben. A borcímkék kigyártását tekercses ofszet technológiával kreatív öntapadó papíron kiviteleztük, egyedi, a reduktív boroknál használatos csavarzárakhoz illeszkedő fém préget, a címkék prémium látványához pedig kis méretű UV formalakk sormintát alkalmaztunk. A hátcímkéket a front címkéhez illeszkedő tipográfiával terveztük és egyedi ételajánló piktogramokkal tálaltuk.