Illusztrációk. Animációk. Csomagolás-fejlesztés. Fotózás.
Kis- és nagyarculat. Arculati kézikönyv készítése. Logó, címer tervezés.
Modellezés. Speciális effektek. Textúrázás. Animáció.
Digitális, flexo, ofszet stb. technológiákra.
Digitális, flexo, ofszet nyomdatechnológia, dekoráció és nagyformátumú nyomdaüzem
Egyedi, borítékmentes, postai úton feladható DM levél. Speciális DM levelek.
Legmodernebb dekorációs alapanyagokat használjuk beltéri és kültéri használatra. Nagyformátumú nyomatok.
Reklámfilm, imázsfilm, videó szpot forgatás, animáció.
Illusztrációk. Animációk. Csomagolás-fejlesztés. Fotózás.
Kis- és nagyarculat. Arculati kézikönyv készítése. Logó, címer tervezés.
Modellezés. Speciális effektek. Textúrázás. Animáció.
Digitális, flexo, ofszet stb. technológiákra.
Digitális, flexo, ofszet nyomdatechnológia, dekoráció és nagyformátumú nyomdaüzem
Egyedi, borítékmentes, postai úton feladható DM levél. Speciális DM levelek.
Legmodernebb dekorációs alapanyagokat használjuk beltéri és kültéri használatra. Nagyformátumú nyomatok.
Reklámfilm, imázsfilm, videó szpot forgatás, animáció.
ARB Invest Kft. beruházásában épül a Soroksári út és a Vágóhíd utca által határolt területen az Allure Residence Budapest lakópark.
Az Allure Residence Budapest – 530 új, napfényes, csábítóan otthonos lakás egy sarokra a Duna-parttól, a Művészetek Palotájától (MÜPA) és a Nemzeti Színháztól. A lakópark teljeskörű marketing stratégiájára kapott reklámügynökségünk megbízást, melynek keretében elsőkörben elkészítettük a marketing stratégiát, médiatervet, logót és arculatot, kiállítási stand dekorációkat, nyomdai kiadványokat. Továbbiakban feladatunk a weboldaluk fejlesztése, on-line marketing – SEO, social, media, google hirdetések kezelése – klasszikus média foglalás és PR tevékenység ellátása.
Pest akkori második legnagyobb lakópark beruházásának kreatív ügynökségi és reklámügynökségi feladatainak ellátása. Fel kellett építenünk egy teljesen új márkát. A beruházó tudta mit fog építeni, mit fog megvalósítani, hogyan tudja majd eladni. Tudta, hogy a jó márka a sikeres értékesítés kulcsa.
Így alakítottuk ki az arculatát a lakóparknak. A logó, elfordítva visszatükrözi az épületek alakját. A logó testében pedig a családhoz, otthonhoz kapcsolódó piktogramokat helyeztünk el. Mivel a lakópark tervezésének alapgondolata, a jól berendezhető napfényes lakások, ezért a logó színében a sárga a napfényt, a zöld a zöld felületeket, míg a kék a Duna közelségét szimbolizálja.
A márka felépítése után következett az adatvezérelt online marketing és a hozzájuk tartozó csatornák kialakítása, tartalom felépítése. A sikeres reklámügynökségi munkának és a hatékony értékesítésnek köszönhetően, a lakópark az egyik legismertebb és legnépszerűbb beruházás lett a maga kategóriájában.