ALLURE RESIDENCE
ALLURE RESIDENCE
SKANSKA
Previous slide
Next slide

Ingatlanfejlesztés marketing

SZOLGÁLTATÁSAINK

Ingatlanfejlesztés arculatának tervezése

A jó design támogat, a rossz design megbénít, ez az igazság. Az emberek fejében mindössze néhány impulzus alatt alakul ki a kép. ezért ne kockáztasd a sikered azzal, hogy az arculatod nincs megfelelően kialakítva!

Az arculattervezés azonban nem könnyű dolog, passzolnia kell az ingatlanfejlesztés egyéniségéhez, hasznosítási céljához, a vevői célcsoport elvárásaihoz azaz a célközönségnek kell szólnia.
Egy ütős arculat megfogja a felhasználó tekintetét, információt ad neki, képviseli azokat az értékeket melynek mentén az ingatlan beruházás zajlik.

Igény esetén segítséget tudunk nyújtani az ingatlan beruházás küldetésének és jövőképének, valamint pozícionálásának, márkaszemélyiségének, legfőbb üzenetének meghatározásában is.

A konkrét márkanévvé, márkaértékekké és márkaszlogenné formálás már a kommunikációs szakemberek feladata. A verbális alapokat, üzeneteket a színek, a formák, a képek és a tipográfia nyelvére tudják grafikusaink lefordítani. A márka teljes vizuális világát megteremtjük, az alap arculati elemektől kezdve a kommunikációs arculatig, az eladási és a munkakörnyezet pontos kialakításáig.

 

Public relations ereje!
A PR nagyon hatékony eszköze az értékesítés támogatásának, tartalomgyárunkból szöveget, kreatív fotó és video tartalmat kap, menedzseljük a és irányítjuk a média folyamatokat.

 

On-Line kommunikáció
A megfelelő Google SEO stratégia kialakítása és kezelése, bannerek tervezése és elhelyezése a kampány fontos eleme.
A Facebook kampányokat Google Ads alkalmazásával egészítjük ki, hogy a célcsoportot biztosan elérje hirdetésünk, konvertáljon és hasznos lead-eket generáljon. A search kampányok alkalmazása mellett display és videós megjelenések is segítik a célok elérését. Az eredményességet statisztikai vizsgálatok alapján, havi riportokban vizsgáljuk és az eredmények fényében alakítunk az on-line stratégián.

 

Közösségi média kezelés
Az ingatlanfejlesztési beruházás Facebook, Instagram, Linkedin profil létrehozása és menedzsmentje. Marketing szakembereink a folyamatok, design és tartalommenedzsment stratégiai vonalai mentén, célcsoport pontos meghatározásával dolgoznak.
A hirdetések a mérhetőség érdekében UTM paraméterrel ellátott linkkel és folyamatosan frissített tartalommal azaz szöveggel, kreatívval vannak ellátva, hogy biztosítsuk a célszámok teljesülését.

 

Show Room videók virtuális valóság fejlesztéssel
Hatékony üzleti megoldás a virtuális túra segítségével!
A tervrajzon lévő ingatlan fejlesztést már a virtuális valóság fejlesztésnek köszönhetően ügyfelei bejárhatják. Így nagyban támogatja a korai értékesítést. VR szemüvegek segítségével, valódi élményt adhatunk vásárlóinknak.
Igény szerint szövegdobozokkal és akár audio kommentárral több nyelven is kiegészíthetjük az élményt. A 2D-s képekből és 3D-s adatokból készített modell az adott épületről valósnak tűnik.

 

Dekorációs kivitelezés
Értékesítési irodák, építkezési iroda konténerek fényreklámjainak, zászlóinak, információs tábláinak tervezése és gyártása saját dekorációs üzemünkben készül. Az építési terület reklámhálóinak grafikai tervezése és kihelyezése.

 

Nyomtatott reklámanyagok
Prospektusok, eladást ösztönző tájékoztató szórólapok tervezését és nyomdai gyártását egy kézben menedzseljük ingatlan beruházáshoz az értékesítés támogatás.

Referenciák

ALUMAN – kaputechnikai gyártó és építő vállalat arculattervezés, promóciós videók, weboldal fejlesztés.

Skanska – Nordic Light Irodaház értékesítést segítő kommunikációs anyagok tervezése, gyártása

Allure Residence – több mint 600 társasházi lakás értékesítésének marketing tevékenysége

KÉSZ Kft. – beruházások dekorációja, építési reklámhálók gyártása, kihelyezése

Bízza szakértő csapatunkra, kérjen ajánlatot még ma!

Kiemelt szakterületeink

TURISZTIKAI KOMMUNIKÁCIÓ
Ha nem hallanak rólad, nem is akarnak majd megismerni!

A sikeres doboz, címke, bliszter vagy hajlékonyfalú csomagolóanyag tervezéskor a funkcionalitás maximális figyelembe vétele mellett, megfelelően a márkaüzenetet és márkapszichológiát is viselnie kell önmagán.

Egy ütős arculat megfogja a felhasználó tekintetét, információt ad neki, képviseli azokat az értékeket melynek mentén az ingatlan beruházás zajlik.

Az átfogó marketing stratégia kialakítása elengedhetetlen az élelmiszer szektorban is, sőt a legnagyobb versenyhelyzet is ebben az ágazatban van.

Több mint 50 jelentős hazai a
Széchenyi 2020 által támogatott projekt marketing kommunikáció és nyilvánosság biztosításban vettünk részt.